ESTİM Toplumsal İletişim Merkezi 27.Ağustos.2018

HIZLI ÇÖZÜM NOKTASI

24 saat kesintisiz iletişim anlayışıyla hayata dair her beklentiye ESTİM ile çözüm üretiyoruz.

ÖNERİ ve ŞİKÂYETLERİ 24 SAAT İÇERİSİNDE CEVAPLIYOR ve EN KISA SÜREDE ÇÖZÜMLÜYORUZ...

Belediyemize başvuran vatandaşlarımızın hızlı bir şekilde yönlendirilmesi ve bilgilendirilmesi amacıyla yoğun şekilde çalışan ESTİM personelleri, Esenler halkının memnuniyeti için güler yüzlü ve özverili bir tutum sergiliyor. ESTİM, “7 gün 24 saat kesintisiz hizmet’’ anlayışıyla halkımızdan gelen soru, öneri ve şikâyetleri 24 saat içerisinde cevaplıyor ve en kısa sürede çözümlüyor.

ESTİM NE YAPAR?

ESTİM danışma personeli belediyemize başvuran vatandaşların karşılanması, ilgili birimlere yönlendirilmesini yapar. ESTİM masa personeli; şikâyet, öneri ve istekleri otomasyon programına kaydını yapar, birimlere gönderir, takibini ve bilgilendirmesini yapar.

İNTERAKTİF ve HIZLI ÇÖZÜMLER

ESTİM Mobil İletişim uygulamasının akıllı cep telefonu kullanıcılarına da büyük avantajları var. Mobil iletişim hizmetleri sayesinde IOS ve Android işletim sistemli cep telefonu kullanan vatandaşlarımız belediyemizde şu hizmetleri alabiliyor:

•Belediyenin etkinliklerini ve haberlerini anında görebiliyor.

•İstek ve şikâyetler, mobil uygulama üzerinden belediyeye gönderilebiliyor.

•Belediyenin devam eden veya tamamlanan tüm projeleri görülebiliyor.

•Vatandaşlarımız, belediyeye olan borçlarını görebiliyor ve ödemelerini akıllı telefonlarıyla yapabiliyor.

•Esenler’deki nöbetçi eczanelerin bilgi listesi ve harita üzerinden yol tarifi sağlanıyor.

•Belediyemizin kültürel ve sosyal tüm etkinliklerini vatandaşlarımız sosyal medya üzerinden de takip edebiliyorlar.

SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

ESTİM Çözüm Masası 444 00 73 numaralı Çağrı Merkezi ile Esenlerlilere kesintisiz hizmet sunuyor. Vatandaşlarımız 365 gün boyunca 7 gün 24 saat belediyemizden bilgi ve hizmet alabiliyor. ESTİM Çağrı Merkezi vatandaşlardan gelen çağrıları otomasyon sistemiyle kayıt altına alınıyor, ilgili birimlere iletiliyor ve takibi yapılıyor. Başvuru sonuçlarını da iletişim adreslerine geri iletiliyor.

HİZMET VATANDAŞIN KAPISINA ULAŞIYOR

ESTİM, mobil motosiklet ve mobil minibüs sayesinde hizmeti vatandaşın kapısına kadar ulaştırıyor. Esenler halkından gelen talep ve şikâyetleri en kısa süre içinde değerlendirerek çözüme ulaştırmak isteyen ESTİM, bu amaçla kullandığı mobil motosiklet ve mobil minibüs aracılığıyla Esenlerlilere gün boyu hizmet sağlıyor...

ESTİM motorize ekipler, her acil durumda halkımızın imdadına yetişiyor. ESTİM ekipleri, belediye hizmetlerini birinci ağızdan anlatıyor, vatandaş-belediye iş birliğinde, birlik ve beraberlik içinde Esenler’in daha güzel yarınlara taşınabileceği anlatılıyor.

ÇÖZÜM KAPINIZDA

Esenler’i sürekli sokak sokak dolaşan özel eğitim almış profesyonel saha personelleriyle ESTİM, günbegün ilçe halkının nabzını tutuyor. ESTİM, yüz yüze iletişim uygulaması ile sorunları yerinde tespit ediyor, çözüm yolları arıyor. Vatandaşların dilek ve şikâyetlerini yerinde dinleyerek çözüme daha hızlı ulaşılacağı anlayışını benimseyen ESTİM, bu fikirden hareketle birebir ev ve iş yeri ziyaretleri gerçekleştiriyor.

Özel donanımlı saha personelleri, bir taraftan elde ettiği verileri en hızlı şekilde dijital ortamda ESTİM Çözüm Masası’na ulaştırırken bir taraftan da vatandaşları belediyenin yaptığı hizmetler konusunda bilgilendiriyor.

ESTİM saha personeli ayrıca, belediyemizce yayımlanan tanıtım materyallerini kapı kapı Esenler halkına ulaştırıyor.

VIP HİZMETLER

KAN-DAŞ

Kan Bilgi Bankası

Usta

Hizmetler

“ÖZEL ve HIZLI HİZMETLER”

Taksi

Çilingir

Ambulans

Hayat Butonu

Bizim için her “Esenlerli” özeldir. VIP Hizmet servisi, hizmeti vatandaşın ayağına götürüyor. Çağrı merkezimizi arayan vatandaşlarımız, taksi hizmeti, nöbetçi su ve elektrik tesisatçısı, tamirci, çilingir, ambulans ve acil kan ihtiyacı konularında taleplerini iletiyor, vatandaşlarımızın bu istekleri ilgili meslek sahiplerine yönlendirilerek, daha önceden belirlenen standart bir ücret karşılığında hızla yerine getirilmesi sağlanıyor.

Ayrıca “Yalnız değilsiniz.” dediğimiz yaşlılarımız, telefonlarındaki tek tuşla ESTİM’e acil çağrı yaparak, ihtiyaç ve sorunlarını bildirebiliyorlar.

BELEDİYEDE SİZİN DE BİR TEMSİLCİNİZ VAR

Vatandaş temsilciliği uygulaması ile Esenler bölgelere ayrılarak, her bölgeye bir sorumlu görevlendirildi. Her Esenlerlinin artık belediyede, dilek, şikâyet ve sorunlarını iletebileceği, bilgi alabileceği bir temsilcisi var.

Esenler Belediyesi Toplumsal İletişim Merkezi (ESTİM), belediye ile vatandaş arasında iletişim köprüsü kurarak, dilek, şikâyet ve sorunlara, 7 gün 24 saat, hızlı, etkin ve kesintisiz çözüm sunuyor. 

ESTİM Toplumsal İletişim Merkezi